KOMPETENČNÍ MODEL je základní složkou obchodních procesů ve všech směrech práce s personálem.
KOMPETENČNÍ MODEL je popis standardů žádoucího nebo existujícího chování. Kompetenční model umožňuje unifikovat požadavky na zaměstnance a vytvořit jednotné standardy chování, základ pro ohodnocení a postup zaměstnanců.
KOMPETENCEMI se rozumí taktika chování, faktory nebo osobnostní kvality, které napomáhají dosažení vysoké úrovně produktivity a efektivity činnosti.
ÚČELEM PROJEKTU je vypracování kompetenčního modelu zaměstnanců v souladu s účely a strategickými plány rozvoje podniku a požadavky ke kvalifikaci pracovní pozice.
[us_single_image image=“212″ size=“full“]
APLIKACE KOMPETENČNÍHO MODELU:
- výběr nových zaměstnanců
- vytvoření personálních rezerv a plánování kariéry
- provedení hodnotících opatření a opatření na ohodnocení odborné způsobilosti
- vytvoření školícího systému všech zaměstnanců a sestavení osobních rozvojových plánů
- určení profilů pracovních pozic a pracovních povinností
- vypracování systémů materiální a nemateriální motivace, loajality personálu atd.