Nabízíme široký sortiment školení, seminářů a workshopů
Vytvoření strategického směru podniku
Vize, mise, hodnoty, kritické faktory úspěchu.
Hodnocení personálu
Koncepce, programy, metody a kritéria ohodnocení zaměstnanců.
Adaptace nových zaměstnanců
Vypracování adaptačních programů, posloupnost úkonů.
Výběr personálu
Analýza potřeby v personálu, analýza popisu práce, určení pracovních povinností, určení zdrojů nástupu kandidátů, technologie výběru personálu, politika a praxe zaměstnávání.
Systémy řízení kvality péče
Složky kvality péče o klienty a mechanizmus její aplikace, algoritmus péče o klienty v závislosti na jeho klíčových charakteristikách a oblasti podnikání společnosti, systémy řízení kvality péče o klienty, standardy práce zaměstnanců – monitoring a hodnocení efektivity péče o klienty
Školení a rozvoj personálu
Určení potřeby a plánování školení, vypracování školicího systému, provedení školicích akcí.
Motivace personálu
Vnitropodnikový marketing, vytvoření domácí značky, zavedení, podpora a úprava systému a modelů individuální a skupinové motivace.
Systém zaplacení práce
Základní principy a etapy vytvoření, tradiční a netradiční motivační systémy.
Bezpečnost
Hodnocení spolehlivosti personálu, technologie ochrany obchodního tajemství, stresový management.
Vypracování a zavedení modelů kompetenčních modelů
Účely vytvoření, základní požadavky k vypracování, metody analýzy a výběru potřebných korporátních kompetencí, příklady.
Vnitrokorporátní komunikace
Korporátní hodnoty a normy, pravidla efektivní komunikace a práce s vnitrokorporátními informačními toky, algoritmy a standardy spolupráce mezi strukturními odděleními/divizemi.
Employer-branding
Vnitropodnikový marketing, definice, etapy vytvoření a zavedení HR-brandu. Typické chyby a hodnocení ekonomické efektivity HR-brandingu.