Dobrý adaptační program má následující součásti:
je dobře naplánovaný, je zcela srozumitelný zaměstnanci, všechny cíle, úkoly a odpovědnost účastníků adaptačního procesu jsou přísně vymezeny.
HR-Projekty
Adaptační systém nových zaměstnanců
Korporátní akce
Nabízíme vypracování koncepcí a provedení korporátních prezentací, akcí a oslav
Strategický hr-management
Kritéria efektivity systému řízení personálu a výsledkové hodnoty personální služby podniku
Profily pracovních pozic
Profil pracovní pozice (odborný profil) je popis pracovní náplně, kvalit významných po odborné a osobní stránce, kompetencí, klíčových hodnot efektivity, formálních požadavků k zaměstnanci (pohlaví, věk, vzdělání, zkušenosti), odborných znalostí a zručností, nutných pro plnění konkrétních prací v daném podniku.
Personální bezpečnost
Pochybení, nedbalost, sabotáž, únik důvěrných informací ze strany zaměstnanců podniku způsobují obrovské škody podnikům.
Program zavedení systému řízení kvality péče
Stabilní převaha před konkurenty následkem zavedení změn na úrovni managementu a chování personálu, které napomáhá zvýšení loajality ke značce a růstu spokojenosti klientů.
Vytvoření a zavedení kompetenčních modelů
Kompetenční model umožňuje unifikovat požadavky na zaměstnance a vytvořit jednotné standardy chování, základ pro ohodnocení a postup zaměstnanců.
Program vybudování firemní kultury
Základem rozvoje jakéhokoliv úspěšného podniku je firemní kultura. Vytvoření firemní kultury je vždy spojeno s řadou inovací, nasměrovaných na dosažení obchodních cílů, a tím zachování konkurenceschopnosti podniku na trhu.
Vytvoření strategického směru
Mise, hodnoty, strategie a cíle jsou v neustálé součinnosti, vytvářejí strategický plán podniku a stávají se hlavními orientačními body v rozvoji, které umožňují vést podnikání v souladu se zvoleným kurzem.
Řízení změn
Pro to, aby podnik přežil v konkurenčním prostředí, se musí každý podnik neustále měnit. Řízení změn, zavedení inovací do organizačního prostředí je těžkým úkolem.
Vnitrokorporátní komunikace
Pomáhají vedení podniku vybudovat firemní kulturu a dosahovat zlepšení provozních hodnot jak každého jejího zaměstnance zvlášť, tak i podnikání celkově.
Employer-branding
Pověst podniku je zárukou jeho úspěchu. Úspěch jakéhokoliv podnikání závisí na efektivním budování pozice podniku na trhu.
Loajalita a zapojení personálu
Dle výsledků výzkumů, čím je vyšší loajalita, zapojení a spokojenost zaměstnanců, tím je vyšší rating podniku jako HR-brandu, s čímž souvisí nižší fluktuace zaměstnanců, vyšší loajalita klientů k produktu, vyšší zisk a hodnota samotného podniku.
Motivace personálu
Jednou z nejsilnějších pák pro zlepšení konkurenčních pozic je zdokonalení vnitřní struktury podniku, zvýšení řízenosti, zajištění dostatečné motivace zaměstnanců.
Hodnocení odborné způsobilosti a ohodnocení personálu
Analýza existujícího systému ohodnocení odborné způsobilosti a hodnocení činnosti, efektivity zaměstnanců.
Hodnocení odborné způsobilosti a ohodnocení personálu
Existence kompetentních, vyškolených odborníků, kteří jsou připraveni k postupu na klíčové pracovní pozice v podniku, zaručují personální bezpečnost podnikání, nástupnictví manažerského personálu, stabilně vysoké tempo rozvoje podniku s jistotu do budoucnosti.
Talent management
Jakýkoliv ředitel se snaží o to, aby našel a udržel silné odborníky, vytvořil dobrý tým. Cenné zaměstnance můžete nejen najímat, ale také vychovat uvnitř podniku.
Školící systém a rozvoj personálu
Úspěch jakéhokoliv podniku je přímo závislý na efektivitě práce jeho zaměstnanců. Proto je problém školení a rozvoje personálu aktuální pro mnoho podniků.