Mění se vše: nápady, klienti, zaměstnanci, trh, ale neměnným musí vždy být přesná představa a zřetelné cíle podniku.

MISE je to, co dává smysl činnosti podniku a dělá zaměstnance cílevědomějšími. V misi sdělujete, kde se nachází váš podniku v tuto chvíli. Mise především odpovídá na otázku Co, jak a pro koho funguje podnik? a srozumitelnou formou vysvětluje to, za jakým účelem podnik existuje.

To, kde chce být podnik zítra, představuje VIZE. Právě ona vytváří budoucí vzor podnikání.

Na základě vize se vytváří STRATEGIE podnikání, která rozděluje zdroje podniku a fixuje dlouhodobé a krátkodobé cíle.

KORPORÁTNÍ HODNOTY odrážejí hlavní principy podniku.

[vc_empty_space]
[us_single_image image=“220″ size=“full“]

Mise, hodnoty, strategie a cíle jsou v neustálé součinnosti, vytvářejí strategický plán podniku a stávají se hlavními orientačními body v rozvoji, které umožňují vést podnikání v souladu se zvoleným kurzem. Podstata strategického plánování se redukuje k odpovědím na 4 základní otázky:

  • Kde se nacházíme teď?
  • Kam se chceme dostat?
  • Jakým způsobem toho můžeme dosáhnout?
  • Můžeme li si to dovolit?

NABÍZÍME POMOC A ÚČAST NAŠICH ODBORNÍKŮ NA VYTVOŘENÍ STRATEGICKÉHO SMĚRU VAŠEHO PODNIKU.