[us_single_image image=“214″ size=“full“]
  • Zvýšení loajality zaměstnanců
  • Vytvoření firemní kultury
  • Podpora prestiže podniku
  • Organizace volnočasových aktivit
  • Sociální
  • Rozvojové

Psychologický vliv korporátních akcí na pracovní kolektiv podniku

  • Kladné emoce
  • Zlepšení nálady a životních sil
  • Hrdost na své úspěchy a pracovní výsledky kolegů
  • Motivace úspěchů
  • Efekt sociálně orientovaného podniku
  • Efekt zainteresovanosti na velkém podniku

Efektivita korporátní akce pro podnik (pozitivní vliv)

  • Zaměstnanci udržují dobrou image podniku, přenášejí svůj kladný vztah k podniku do vnějšího prostředí, jsou hrdí na to, že pracují v podniku;
  • Partneři a klienti se snaží spolupracovat s podnikem, považují tuto spolupráci za vzájemně výhodnou a uvádějí kladné reference;
  • Uchazeči se snaží dostat na pracovní pozici v podniku, protože se podnik považuje za atraktivního zaměstnavatele, který na sebe bere velké sociální povinnosti vůči zaměstnancům

Nabízíme vypracování koncepcí a provedení korporátních prezentací, akcí a oslav