- Zvýšení loajality zaměstnanců
- Vytvoření firemní kultury
- Podpora prestiže podniku
- Organizace volnočasových aktivit
- Sociální
- Rozvojové
[us_single_image image=“214″ size=“full“]
Psychologický vliv korporátních akcí na pracovní kolektiv podniku
- Kladné emoce
- Zlepšení nálady a životních sil
- Hrdost na své úspěchy a pracovní výsledky kolegů
- Motivace úspěchů
- Efekt sociálně orientovaného podniku
- Efekt zainteresovanosti na velkém podniku
Efektivita korporátní akce pro podnik (pozitivní vliv)
- Zaměstnanci udržují dobrou image podniku, přenášejí svůj kladný vztah k podniku do vnějšího prostředí, jsou hrdí na to, že pracují v podniku;
- Partneři a klienti se snaží spolupracovat s podnikem, považují tuto spolupráci za vzájemně výhodnou a uvádějí kladné reference;
- Uchazeči se snaží dostat na pracovní pozici v podniku, protože se podnik považuje za atraktivního zaměstnavatele, který na sebe bere velké sociální povinnosti vůči zaměstnancům