Stav zaměstnanců vašeho podniku v posledních letech se značně rozrostl? Stále více zaměstnanců osobně jeden druhého nezná? Je čím dál těžší podporovat komunikaci se zaměstnanci, větší význam začínají mít rozhovory na chodbách a v kuřárně, které doplňují nedostatek informací. A tím je těžší kontrolovat stabilitu nálady a motivaci zaměstnanců.
[us_single_image image=“217″ size=“full“]
VNITROKORPORÁTNÍ PUBLIKACE pomáhají vedení podniku vybudovat firemní kulturu a dosahovat zlepšení provozních hodnot jak každého jejího zaměstnance zvlášť, tak i podnikání celkově.
Vnitrokorporátní publikace pro zaměstnance je ideálním strategickým nástrojem řízení podnikání.
JAKÉ ZÁKLADNÍ ÚKOLY POMŮŽE VYŘEŠIT KORPORÁTNÍ MASOVÝ SDĚLOVACÍ PROSTŘEDEK?
- HR-branding podniku, podpora a zlepšení organizačních standardů kvality
- informování personálu o průběžném stavu věcí, plánech a perspektivách rozvoje podniku
- motivace, zapojení personálu, loajalita
- zabránění komplikovaným/krizovým situacím v podniku
- integrace zeměpisně různých poboček podniku do jednotného informačního pole
- komunikace, vytvoření vlídné, přátelské atmosféry v kolektivu, péče o personál
- poskytnutí možností pro tvůrčí seberealizaci zaměstnanců podniku